vrijdag 2 maart 2012

Het konijntje

De afgelopen dagen heb ik geen steekje aan mijn patchwork gedaan, maar gewerkt aan het konijntje. Vorige week zaterdag heb ik het Paasbreiboek gekocht van Arne en Carlos. Hierna heb ik mooie dunne wol gekocht in Leiden. Thuis ben ik aan de slag gegaan.
Het was soms een priegel werkje. Met 5 naalden nummer 2.5 en dan 12 steken rond breien!
Zoals je op de foto ziet wordt het een mooi oranje paas konijntje. Groot is het konijntje niet. Tot nu toen meet hij 20 cm. Ik ga weer verder met het hoofd en de oren.

3 opmerkingen:

  1. Hoi Lisette,

    Ik ben niet zo van het breien, maar vind je het leuk om het woensdag op onze bee te laten zien ? Misschien breng je anderen nog wel op ideetjes ?

    Groetjes, Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is inmiddels vast af. Lief met die dikke handjes en voetjes.
    Heb je daar nog iets zwaars in gestopt?
    Gr. Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je wel voor je mailtje. Leuk om van je te horen. Ik ga je toevoegen op mijn blog hoor!

    BeantwoordenVerwijderen