woensdag 13 juni 2012

vakantie in Juni

Na een fijne korte vakantie weer thuis verder gegaan met mijn huisjes quilt. Ik heb de achtergrondstof gister gekocht bij het quilterspalet in Den Haag. Daarbij ook de vulling. Nu ligt alles gestreken klaar en ik ga zo de drie lagen op elkaar rijgen.Ik moet nog wel verzinnen wat en hoe ik ga quilten. Ik ga om te beginnen de huisjes quilten en dan volgt de rest vanzelf.

Het was gezellig de twee dagen in Gent. Deze wafel was heerlijk. Gelukkig hadden we de tweede dag mooi, droog en zonnig weer. Zodoende hebben we een boottochtje gemaakt en gewandeld door Gent. Aan het plein waar het hotel lag zat ook deze winkel met prachtig kant. Ik vind deze doopjurken zo mooi. Keurig gestreken hingen ze in de etalage. LIEF!
Na Gent zijn we doorgereden naar de Franse kust. Bij de visafslag in Le Treport lagen deze Lisette's. Niet duur! Ik heb ze niet gegeten, dus ik weet ook niet of ze lekker zijn. Helaas ging het 's middags regenen en regenen en nog eens regenen. Toen hebben we besloten om terug te rijden naar huis. De buienradar voorspelde ook niet veel goeds. We waren toen in iedergeval thuis voor het voetbal. Het is ook weer prima om thuis te zijn. Nu kan ik weer verder met mijn huisjesquilt. De grote vakantie komt er al snel aan, en daarmee hopelijk ook goed weer. Een gezellige dag en tot de volgende keer! Groetjes, Lisette


2 opmerkingen:

  1. Precies! weer mooi thuis voor de voetbal. En met leuke herinneringen aan een paar leuke dagen toch!. Prachtig die doopjurkjes. Groetjes Carina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie stof heb je uitgekozen! Nu eerst het vervelende werkje van sandwichen en dan fijn doorquilten! Ook al naar Gent...je bent al de derde blogger bij wie ik lees over een weekendje Gent...Is het daar een quilt walhalla of zo? :)

    BeantwoordenVerwijderen