donderdag 10 september 2015

De Algemene Quilttentoonstelling

De Brink in Deventer
Gister naar de Algemene quilt tentoonstelling van het Quiltersgilde geweest. 's Morgens vroeg vertrokken en samen met mijn zus naar Deventer gereden. Het was een prachtige grote tentoonstelling. Mijn quilt hadden we snel gevonden. Leuk om de quilt daar te zien. Even langs de winkeltjes en dan de stad in. Heerlijk geluncht en langs vele winkels gelopen waar een quilt hing. Soms paste de quilt zo mooi bij de winkel! Uiteindelijk kwamen we aan bij de Bergkerk. Hier was een tentoonstelling van Colourminds.  www.colourminds.nl  Ik vond het een prachtige tentoonstelling. Alles hing mooi ruim en het was heel mooi werk!
Voor mijn quilt!


Een quilt van collourminds

 Na een gezellige dag reden we om 17.00 uur weer terug naar huis. Vandaag lekker werken aan mijn nieuwe quilt!
Als je tijd hebt ga kijken naar de tentoonstellingen!

Groetjes, Lisette


Geen opmerkingen:

Een reactie posten